Skrivet den: 2011-05-20, Klockan: 16:33:17,
20e maj 2005...

A day to remember. Precis för 6 år sedan var jag världens lyckligaste tjej. Precis för 6 år sedan hämtade vi absolut världens finaste hund till vårat hus. Jag blir tårögd av bara tanken. Jag vill ännu inte acceptera att jag aldrig, någonsin mer kommer få träffa henne igen. Januari var en hemsk månad.
Vilda, du är saknad. ♥

22/03 -06 - 15/01 -11











As strong as you were, tender you go.
I'm watching you breathing for the last time.
A song for your heart, but when it is quiet,
I know what it means and I'll carry you home.
I'll carry you home.



/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Vampireemma

Hoff, en fantastisk vovve, som förtjänade så mycket bättre änn vad hon fick..

Hon är saknad, även i mitt hjära..

2011-05-20 @ 21:19:34
URL: http://vampireemma.blogg.se/?tmp=1013403

Skriv en kommentar:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback